2012/12/01

Minä olen tätä mieltä, sinä sitä mieltä

Fridan kanssa elämä on kuin nuoralla tanssimista. Välillä kaikki sujuu loistavasti, tuntuu kuin poni toimisi ajatuksen voimalla. Toisinaan taas mikään ei tunnu onnistuvan, perusasioistakin joutuu jankkaamaan; kuten siitä kuuluuko ihmistä väistää, liikutaanko pohkeesta eteen jne. Asioista, jotka saattavat saman päivänkin aikana onnistua aivan loistavasti.


Olen huomannut, että se millä tuulella olen itse, vaikuttaa todella paljon. Frida aistii mielialani ja "käyttäytyy sen mukaisesti". Tässäpä minulle siis tehtävä treenattavaksi; opetella syrjäyttämään muut ajatukset ja keskittyä vain Fridaan ja sen kanssa puuhaamiseen ja vielä olla välittämättä sen kyttäilyistä tms. No, kun tietää ongelmasta (ainakin osan), niin voi kehittyä!

Frida on ollut taas kuin ihmisenmieli. Toiminut super kivasti jne. Tänään sitten olikin päivä, jolloin neuvoteltiin ainakin kymmeneen kertaan miten asiat tehdään. Oli jo valmiiksi huono mieli kun tulin tallille, joten eiköhän poni päätä olla taas vaikeampi. Tai no itseänihän pitäisi syyttää, ei se ponin vika ole.


Loppujen lopuksi saatiin myös todella hyviä pätkiä väliin, valitettavasti kuvat ovat aika järkyttäviä. Tehtiin tempon muunteluja, laukannostoja käynnistä sekä ravista, lisäyksiä ja vähän väistöjä. Äh kun inhoan tuota pimeyttä, lunta sentään oli eilisen aikana tullut tännekkin (:

Miten poni voi näyttää näin laiskalta vaikka oli enemmin säpäkkä tänään? :D alkukäynneistä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti