2014/07/30

Hengissä ollaan, ehkä.


Itse makaan tällä hetkellä sängyn pohjalla parantelemassa kipeää kurkkuani ja toivon ettei kuume nouse taas, jotta pääsisi joskus jotain tekemäänkin (eilinen meni siis myös sängyn pohjalla). Mutta eiköhän tämä tästä! Sunnuntaina siis pakattiin kimpsut ja kamsput ja lähdettiin väsynein mielin (rankaakin rankemman Puntalan jälkeen, joka loppui myös sunnuntaina :D) kohti Kiljavaa.

Ja täällä sitä nyt sitten ollaan! Suoritan työssäoppimiseni siis Vuonotalli Solsikkessa ja Minor on tietty mukana :)

Ensimmäinen päivä sujui todella kivasti ja olen kyllä ihan haltioissani koko paikasta. Siis vau! Upeita vuonoja ja upeat tilat (ja maailman suloisimpia vuonovauvoja)! Olenhan minä täällä kahteen kertaan Fridan kanssa käynyt kisoissa, mutta ei silloin oikein hahmota koko paikkaa. Minorkin on sopeutunut nopeasti, mitä nyt ihmettelee kun häärin itse koko ajan tallilla :D

Maanantaina ratsastinkin jo kevyesti kaikki askellajit läpi ja Minor oli yllättävän hyvän tuntuinen! Nyt taas saa poika lomailla pari päivää, mutta eiköhän tästä pikkuhiljaa päästä treenailemaan.

ps. uusia kuvia koitan räpsiä jossain vaiheessa.

2 kommenttia:

  1. Anonyymi14/8/14

    Ahaa, Solsikella on siis Minor! Enpä ole tunnistanut ja moneen kertaan olen miettinyt että kukahan tämä komea herranen on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :) Mä jo luulin, että kaikki tietävät, sillä olen sen verran aktiivisesti tallilla pörrännyt ja korjannut ihmisillee "ei, se ei ole Teukka, se on Minor". Olis Teukka vähän miehistynyt saaressa!

      Poista